23 Temmuz 2013 Salı

Tarçınlı Su

Bugün Feray sayesinde tarçınlı suyu keşfettim. Bir litre suya bir çubuk tarçın attım; sabahtan beri aynı kabuğun üstüne su ekleyip ekleyip içiyorum. Feray bir kabuğun üç, dört gün gittiğini söyledi. Harika bir şeymiş, sanki böyle şerbet gibi ama şerbetten daha iyi çünkü şekersiz. Hem tadı güzel, hem de içine yarım kilo şeker/sakarin basılmış bir şey içiyorum diye vicdan azabı yok. Yaza yaza bunu mu yazdın demeyin; ben bugün bu ufak tüyoyla adeta Amerika'yı baştan keşfetmişçesine bir sevince kapıldım. Yarın suya karanfil de ekleyeceğim.   

Pek su içmeyenlerin daha çok su içmesine yardım edebilir sanki. Galiba bir takım faydaları da varmış bu tarçınlı suyun, bilmiyorum.         

9 yorum:

Zeynep dedi ki...

Cok iyi fikir. Diabete de iyi gelir bence bu cunku tarcin insulunu dengeliyor. Bugun deneyecegim.

Müge dedi ki...

Olabilir, sonrasında bir yerde Demet Akalın tarçınlı suyla zayıfladı, tarçınlı su tok tutuyor falan diye bir şeyler okudum.
Tok tutuyorsa çok sevineceğim zira beni tok tutmak kolay iş değil. :)

sakinn dedi ki...

Tarcin-taze nane-limon, yazin buzlu suyla kisin kaynar suyla. Ben de gunde 1,5lt su limitini bu sekilde asabiliyorum. Karanfili denemedim soguk suyla, onu da bi ekliyim bakayim.

yasemin dedi ki...

halim olsa şimdi yapacağım ama dermanım kalmadı bugün. yarın yapayım.

Müge dedi ki...

Sakinn,
günde galiba 4-5 litre su içiyorum. Ama karanfili koymadım daha, henüz denemedim.

Yasemin,
normal su sürahisiyle tarçınlı su sürahisi arasında iki adım vardı. Tarçınlı suya gidemedim. Bugün ben de o haldeyim. :P

defne dedi ki...

aa benim yorumum yok :( gitmişş

Müge dedi ki...

Sen yorum bıraktın mı ki bu yazıya? Ben görmedim.

defne dedi ki...

işte ben de tarçın kabuğunu süte atıyorum, diabete iyi geliyor diyorlar falan filan yazmıştım, heralde kaydete mi basmadım naaptım, öyle.

Müge dedi ki...

Neee, süte mi? Aman Allahım, harika olur. Müthiş bir fikir bu. Hemmen deniycem. Sağ ol, Defne. :D